• U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Spelregels

PV PostNL Webshop: TIPS en veelgestelde vragen

In deze webwinkel bieden wij u PostNL artikelen aan.
Aan de kwaliteit van de artikelen doen wij geen concessies, die is altijd uitstekend.
Het assortiment proberen wij aan te laten sluiten bij uw behoefte.

Heeft u opmerkingen, ideeën over de webshop, laat ons dat dan weten.
Met uw input ( via email aan sharateamwear@outlook.com )kunnen wij (nog) beter worden.

Hierna volgen een aantal handige tips voor het gebruik van deze webwinkel,
voor gedetailleerde en wettelijke informatie verwijzen wij u naar de 
algemene voorwaarden elders op deze website


TIPS, Veelgestelde vragen: 

Mag ik hier wel kopen?
U wordt geacht deze webwinkel te bezoeken via een link op www.mijnpostnl.nl.
Daarmee bent u automatisch gerechtigd om in de PV PostNL webshop te kopen.

Hoe kan ik dan betalen?
U kunt kiezen uit 3 betaalmethoden:
- iDeal: via uw eigen bank kunt u online de bestelde artikelen afrekenen
- PayPal: via deze methode kunt u met de meeste creditcards afrekenen
- Vooruitbetalen: u ontvangt een pro forma factuur en kan het bedrag op eigen wijze overmaken

Hoe meld ik mij aan?
De eerste keer dat u iets in deze webshop koopt doorloopt u het bestelproces.
Tijdens dit proces, vlak voor het afronden daarvan, wordt u gevraagd zich te registreren.
U vult de gevraagde gegevens in en bedenkt een gebruikersnaam en wachtwoord.
Deze gegevens worden in onze winkel bewaard.
Als u de webshop in de toekomst weer bezoekt kunt u zich bij de ingang van de webshop aanmelden.
Dan worden uw reeds eerder geregistreerde gegevens vast klaargezet en verloopt het afronden van de bestelling sneller.

Zijn er tips voor Gebruikersnaam en Wachtwoord?
Gebruikersnaam en Wachtwoord dienen uw gegevens te beschermen en om te voorkomen
dat er iemand op uw naam bestellingen gaat doen.
Kies daarom een niet te gemakkelijk te achterhalen gebruikersnaam en wachtwoord.
De combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord maakt u uniek.
Maak daarom met name het wachtwoord niet te makkelijk en niet te algemeen.
Maak gebruikersnaam en wachtwoord verschillend van elkaar.
Kies als wachtwoord bijvoorbeeld een combinatie van letters en cijfers.

Als ik mijn wachtwoord kwijt/vergeten ben?
Als u uw wachtwoord wilt weten, dan kunt u dit bij de ingang van de webshop of onderaan iedere pagina aangeven.
U krijgt dan een email met uw wachtwoord toegestuurd.

Kan ik mijn gegevens ook wijzigen?
Ja dat kan. Tijdens het bestelproces zullen op enig moment de gegevens zoals die bekend zijn
weer worden getoond. Op dat moment kunt u die ook wijzigen en/of aanvullen.

Hoe weet ik of een artikel voorradig is?
Het kan zijn dat een artikel of een bepaalde maat of kleur (tijdelijk) is uitverkocht.
Is dat het geval zal de kleur/maat van het artikel niet geselecteerd/besteld kunnen worden.

Wanneer en hoe ontvang ik wat ik bestelde?
Bestellingen uiterlijk op woensdag gedaan worden nog diezelfde week verzonden.
Bestellingen na woensdag gedaan worden in de volgende week verzonden.
Voor de verzending maken wij gebruik van uw eigen PostNL organisatie.
Verzending gaat naar het afleveradres dat u heeft opgegeven.

Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten indien uw uiteindelijke bestelling een waarde heeft van meer dan € 250,-- incl. BTW
én het afleveradres in Nederland is.
In alle andere gevallen worden wél verzendkosten in rekening gebracht.
Verzending vindt plaats via uw eigen PostNL organisatie.. De verzendkosten zijn gebaseerd op die tarieven.
De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang, gewicht en afleveradres van de bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
U kunt er voor kiezen uw bestelling af te halen.
Afhalen kan uitsluitend op afspraak op werkdagen tussen 10.00 en 15.00 uur.
Afhaaladres:
Shara Teamwear
PV PostNL Webshop
Treubstraat 9c
2288 EG Rijswijk(ZH)

Zorg ervoor dat uw betaling tijdig is gedaan.
Als de betaling niet is ontvangen, krijgt u uw bestelling niet mee!
Om zeker te zijn dat de bestelling klaar staat en uw betaling is ontvangen,
maakt u een afhaalafspraak via bij voorkeur email ( sharateamwear@outlook.com ) of telefoon 070 4060528.

Kan ik ook omruilen?
Ja, dat kan door het artikel te retourneren en het gewenste artikel te bestellen.
Onbeschadigde, ongebruikte artikelen kunt u binnen 7 dagen na ontvangst terug sturen naar het retouradres:

Shara Teamwear
PV PostNL Webshop
Treubstraat 9c
2288 EG Rijswijk(ZH

Het voor die artikelen betaalde bedrag wordt op uw rekening teruggestort.
De artikelen dienen wel nog voorzien te zijn van de de originele verpakking én van de
originele, nog aangehechte, labels, tags en prijskaartjes.
Ook moeten de artikelen ongebruikt, ongedragen en/of ongewassen zijn.
Bij omruilen zijn de kosten van het retourneren en de kosten van het opnieuw verzenden voor uw rekening!

Wat doe ik met een artikel dat ik ontving, maar niet bestelde?
Dat artikel kunt u uiteraard zonder kosten omruilen of inleveren.
U maakt binnen 7 werkdagen na ontvangst per email naar sharateamwear@outlook.com kenbaar dat u het verkeerde artikel ontving
en het bestelde artikel wilt ontvangen.
U hoort dan hoe u het verkeerde artikel zonder kosten aan ons kunt retourneren.
Het artikel dient wel nog voorzien te zijn van de de originele verpakking én van de
originele, nog aangehechte, labels, tags en prijskaartjes.
Ook moet het artikel ongebruikt, ongedragen en/of ongewassen zijn.
Het goede artikel wordt u na ontvangst van het verkeerde artikel alsnog toegezonden. Uiteraard zonder kosten.

Het artikel dat ik ontving is beschadigd, wat doe ik nu?
Dat artikel wordt uiteraard zonder kosten vervangen.
U maakt binnen 7 werkdagen na ontvangst per email naar sharateamwear@outlook.com kenbaar dat u een beschadigd artikel ontving.
U hoort dan hoe u het artikel zonder kosten aan ons kunt retourneren.
Het artikel dient wel nog voorzien te zijn van de de originele verpakking én van de
originele, nog aangehechte, labels, tags en prijskaartjes.
Ook moet het artikel ongebruikt, ongedragen en/of ongewassen zijn.
Het goede artikel wordt u na ontvangst van het beschadigde artikel alsnog toegezonden. Uiteraard zonder kosten.

Kan ik een aankoop ook ongedaan maken?
Ja, dat kan.
U maakt binnen 7 werkdagen na ontvangst per email naar sharateamwear@outlook.com kenbaar dat u de artikelen wilt retourneren.
U hoort dan hoe u het artikel zonder kosten aan ons kunt retourneren.
Het artikel dient wel nog voorzien te zijn van de de originele verpakking én van de
originele, nog aangehechte, labels, tags en prijskaartjes.
Ook moet het artikel ongebruikt, ongedragen en/of ongewassen zijn.
Het voor die artikelen betaalde bedrag (excl. de verzendkosten) wordt op uw rekening teruggestort.

 

Ik heb een klacht. Hoe kan ik die aan u melden?
Klachten over een order, levering of betaling dienen altijd schriftelijk (per email)
binnen 7 werkdagen gemeld te worden.
Alle klachten kunt u melden aan:
Shara Teamwear
PV PostNL Webshop
Treubstraat 9c
2288 EG Rijswijk(ZH)
of per email aan: sharateamwear@outlook.com.